Zakázané ovoce-1. kapitola

08.01.2012 12:11

20. září 2011 v 21:50 | Já-oistka |  FanFiction

 
Zakázané ovoce
 
-
 
1 kapitola
 
 
Deidara nadával. Celý den byl na cestě a byl z toho pěkně podrážděný. I když letěl a nemusel jít pěšky, nebo skákat po stromech, z větru mu rozpraskaly rty, pálily ho oči a navíc se šíleně nudil. Konečně pod sebou uviděl cíl-aspoň to vypadalo jako to, co leader popsal. Jezero s velkým ostrovem uprostřed a několik menšími okolo. Na severovýchodě homolovitý kopec. Není pochyb, už je konečně tady. Klesal stále níž. Zaostřil na rozmazanou černou tečku, která se změnila v nejasnou shrbenou postavu v černém plášti s rudými mraky.
 
Jeho týmový partner, Akasuna no Sasovi, vypadal naprosto přesně tak, jak si ho představoval.
 
Starý, shrbený, mrzutý, dřevěný….počkat, dřevěný?!
 
No jasně, vždyť mu přece Šéf říkal, že skoro nevylézá ze své loutky. Takže tohle není on, ale evidentně ta loutka. Jakže se to jmenuje- blonďáček usilovně hrabal v paměti-aha, Hiruko!
 
No to bude zábava. Šéf říkal, že mě asi nejdřív "přezkouší". Copak jsem na akademii, nebo co ? Vztekal se v duchu. Ale to už byl skoro na zemi . Ladně seskočil z jílového opeřence a dopadl hned vedle Hiruko.
 
Sasori si ho celou dobu bedlivě prohlížel. Hmm, vypadá dobře, pomyslel si. Představoval si, jaký asi bude…nakonec dospěl k názoru, že jeho prvotní odhad se nezmýlil. Stačilo se jen podívat na jeho unuděný výraz. No počkej, chlapečku, já se už postarám, aby ses pěkně zapotil, pomyslel si, a zapomínal, že vlastně není o nic starší než Deidara.
 
" Vy jste Sasori?" Zeptal se poněkud neomaleně blonďák.
 
"Sasoriho to nakrklo, ale přesto odpověděl.
 
" Jo, to jsem já"
 
" A jak tak koukám, tak ty nejspíš budeš ten nový podřízený."
 
Schválně zdůraznil slovo podřízený, aby viděl, jak bude reagovat-tipoval, že ho to naštve.
 
A tipoval správně. Náš umělec se nasral a vychrlil ze sebe
 
" Jaký podřízený? Mě nikdo rozkazovat nebude, obzvlášť ne nějakej starej dědek, jako vy! A že prý " přezkoušet"! Kdybych nebyl dobrej, asi by mě sem nevzali, ne?! Já si od žádného neotesance, který neví, co je to umění, rozkazovat nenechám! A …."
 
Sasoriho v celé tirádě zaujalo slovo umění. Zaujatě blonďáka přerušíl:
 
"Říkal jsi umění?" Možná že ten mladý nebude tak strašný.
 
" Jo,říkal! Ale vy stejně umění nechápete!"
 
Sasori se bavil. "A co je to podle tebe vlastně umění?" Docela ho to i zajímalo.
 
Dei se nafoukl a začal:
 
" Umění….je výbuch, un!"
 
Dobře, hádku která se rozpoutala přeskočíme a pokračujeme k tomu, co se stalo o půl hodiny později.
 
O půl hodiny později se konečně přestali hádat, protože Sasovi si vzpomněl, že chtěl nováčka ještě přezkoušet.