Oroxicht vypráví

08.01.2012 11:41
17. září 2011 v 11:29 | Cvokhauz
 
Na Konohu zaútočit mě napadlo,
jenomže to blbě dopadlo.
Starý dědek Sarutobi, ať těžká je mu zem,
Dřív než jsem ho stačil zabít, vytáh´ mi ruce z těla ven.
Všechny techniky jsou v ři*i
a nemůžu si podat ani pití.
Na Kabuta odkázán jsem zcela
a každou noc je strašná mela.
Páč už to nešlo vydržet,
rozhodl jsem se za Tsunade běžet.
Je to medička vyhlášená
a také velice vyvinutá žena.
Když Tsunade jsem objevil,
svůj osud jsem si zpečetil.
Shizune po mě skalpel hází
Kabuto blbě čumí z mlází.
Objevil se tam Jiraya s Narutem
a přetáhli mě Kabutem.
Tak jsem musel zdrhnout,
páč Naru si chtěl prdnout.
 
 Spoluautořina s Aidexx. a zároveň jedna z nejhorších věcí, co jsem kdy vytvořila.
Komenty i konstruktivní kritika vítány, nekonstruktivní bude smazána. Bwuhahaha!
Vaše Cvokhauz
 
Tohle pod tím bylo na blogu:

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7tuWJOPK6eU#!